DIY Överraskning

Min sambo är väldigt händig av sig och  i hans hjärna bubblar varje dag miljontals nya idéer på vad han kunde fixa ihop till näst. 

Igår kväll såg jag att han höll på att måla någonting ute, men jag tänkte inte mer på det utan gick upp till vindsvåningen för att natta barnen och själv ta kväll. 

Idag då jag kom rusande från jobb för att fram och tillbaka titta mig i spegeln på toaletten innan jag skulle iväg till min väninna på Enjo-party märkte jag plötsligt ett nytt föremål på väggen i toaletten. 

Min sambo hade gjort en smyckeshållare åt mig! Kolla så fin!

 

Kommentera

