Fynd

Jag får väl erkänna från början att jag är litet av en väskfreak. Men ser jag en fin väska som dessutom är i passligt pris så kör jag ganska hastigt till. 

Lyxen med att bo mitt i centrum är ju att man har nära till allting. Att man dessutom bor granne med en second hand lifestyle affär är ju rena drömmen. 

Igår fyndade jag alltså från second hand lifestyle affären, Mindoor, en väska gjord i läder. Den var dessutom i mitt tycke för bra pris. Den bara ropade på mig. Min dotter ropade bredvid mig att inte köpa den. Att jag har för många. Men jag kunde ju inte låta bli, för kolla nu hur läcker den är. Och i ärlighetens namn har jag inte sååå många väskor heller. Faktiskt. 

One thought on “Fynd

Kommentera

